Dzięki etykietom, możesz uporządkować swoje emaile według kategorii, które sam możesz stworzyć lub wykorzystać te, które już zostały przygotowane (Ważne, Praca, Osobiste, do zrobienia, później). Wiadomości, które oznaczysz etykietą zostaną również zaznaczone odpowiednim kolorem, w celu łatwiejszej organizacji. Ale po kolei. Są dwa sposoby na przypisanie etykiety do wiadomości email. Pierwszy; klikniecie prawy przyciskiem myszy na wiadomość, najechanie na pozycję „Etykiety”, po czym wybrać z nowej listy tą, która Cię interesuje i kliknięcie jej lewym przyciskiem myszy. Drugi sposób to wybranie z górnej części okna pozycję etykieta i kliknięcie tej którą chcesz oznaczyć wiadomość. Poniżej film pokazujący oby dwa sposoby.
Dla każdej wiadomości możesz zastosować więcej niż jedną etykietę w zależności od potrzeb np. Ważne oraz praca(W następnym wpisie pokaże Ci jak filtrować wiadomości w celu szybkiego ich przeszukiwania)
Nic prostszego! Wystarczy, że klikniesz w „Etykieta” w górnej części okna i wybierzesz ”Nowa etykieta ” lub „Zarządzaj etykietami” i po prawej stronie okna klikniesz na „Nowa”. Otworzy się nowe okienko, w którym musisz podać nazwę a po prawej stronie możesz wybrać kolor jakim będą zaznaczone Twoje wiadomości, po czym wcisnąć ok.
Możesz również edytować istniejące już etykiety. Robi się to w taki sam sposób, tylko zamiast klikać na „Nowa” Wybierz „Edytuj” w oknie zarządzania etykietami.
W podobny sposób możesz usunąć etykiety. Zamiast „Nowa”, czy „Edytuj” wybierz „Usuń” w oknie zarządzanie etykietami
9 Comments
Dzień dobry,
Mam zorganizowaną pocztę w foldery, czy jest możliwość podglądu wiadomości oznaczonych etykietą ze wszystkich folderów zbiorczo?
Mówiąc szczerze to jest taka możliwość dla skrzynek e-mail gmail. Wybierając podfolder „Wszystkie” można zobaczyć wszystkie wiadomości z etykietami. Niestety nie wiem jak to wygląda z innymi skrzynkami. Mogę się zainteresować tym tematem i w razie potrzeby stworzyć wpis z rozwiązaniem problemu
Hejka,
Mam problem z etykietami, program sam zmienia mi numerację etykiet.
Mam 8 etykiet i zmienia mi kolejność pozycji 6 na 7 a t na 6.
Czy można temu jakoś zaradzić?
mam to samo konto skonfigurowane IMAP na 3 komputerach , niestety etykiety nie podlegają synchronizacji.
Jak zrobić aby mail oznaczony etykietą na 1 z komputerów był widoczny od razu z tą etykietą na pozostałych 2 kompach?
Jedną z przyczyn jaka przychodzi mi do głowy to brak obsługi etykiet przez serwer imap, warto by to było sprawdzić, a jeśli się to potwierdzi to można obejść ten problem za pomocą utworzenia filtrów w zależności od potrzeb.
Jest możliwość filtrowania wiadomości bez etykiety?
Witam,
Proszę o informację co może być przyczyna braku synchronizacji etykiet między komputerami. 4 komputery, na wszystkich to samo konto, na 1 z 4 komputerów etykiety nie synchronizują się w obie strony. Zakładanie nowego profilu w thunderbird nie przyniosło efektu, odinstalowanie programu + usunięcie profili z komputera też nie pomogły.
Cześć, mam ten sam problem. Jedno konto utworzone na wielu komputerach i etykiety nie współpracują. Też próbowałam utworzyć nowe konto nie zadziałało, szkoda ułatwiło by to pracę.
W jaki sposób zmienić widok etykiety ze znaczka (etykiety) na pokolorowany tytuł wiadomości?